Vii Ise Oma Unistused Ellu!

AireInimene on ise oma õnne sepistaja! Ja õnn pole mitte sihtpunkt, kuhu jõuda, õnn on reisimise viis. 

Minu praegune reaalsus ja mu elu on tegelikult minu enda mõeldud mõtete tulemus. Kõike seda saab muuta täielikult, kui muudan oma mõtteid ja tundeid. Järeldus et inimene suudab muuta iseend… ja meisterdab ise oma saatuse, on olnud  iga mõtleja järeldus, kes on teadvel ja avatud õige mõtteviisi jõule.

Ootus on võimas külgetõmbejõud, sest ta tirib asju meie poole. Iha ühendab mind soovitud asjadega juba praegu ning OOTUS tõmbab selle minu ellu. On oluline oodata ja eeldada asju mida ma tõepoolest soovin, mitte neid, mida ma ei taha. Sest külgetõmbeseadusel puudub emotsioon ning ta realiseerib minu mõtted.

Meil kõigil on unistused, mille poole püüdleme ja mille täitumist pikisilmi ootame. Eriti palju visioone ja ootusi on noortel. Vesteldes vanemate inimestega, kipub tihti jutust läbi käima kurb asjaolu, et nende nooruses mõeldud ideed ja mõtted on jäänud pelgalt unelmate tasemele. See ei ole aga välitimatu eluseadus. On olemas võimalus, mis aitab hoiduda olukorrast, kus unistused jääksid vaid abstraktsete mõtete tasemele.

Tuntud loetelude, nagu näiteks „100 asja, mida teha enne surma,” taga ei seisne idee inspireerida inimesi suurelt unistama, vaid ka reaalselt oma unelmatele sammu lähedamale astuma. Enamik inimesi ei kirjuta üles oma eesmärke ning triivivad läbi elu konkreetsete sihtideta. Soovide kirjapanemisega ei ole veel mitte midagi saavutatud, kuid see on esimene samm unistuste realiseerumiseni.

Mõtet paberile üles tähendades muudetakse unistus millekski materiaalseks ja käegakatsutavaks. Seda saab näha ja katsuda: eesmärk ei asu enam idee tasandil. Sellest on saanud midagi, mis meid motiveerib.

Koostöö silmade ja kirjutusvahendit hoidva käe vahel loob meie peas tugeva sideme kirjapandud lause või väljendiga. Kui loeme üle, mis kirjutasime, muutub side ideega aina tugevamaks ja sügavamaks. Kirjutamises on justkui midagi maagilist, mis vormib hästi kirjutatud eesmärgi kindlaks plaaniks.

Näiteks võin detailselt üles kirjutada: millisena ma tahan iseennast näha poole aasta pärast? 

Soovide kirjaliku ülesmärkimisega kaasnevad mitmed kõrvalised eelised:

1. Kirjutades üles oma soove, saadakse selgust selles, mida tegelikult elult tahetakse. Fikseerides oma eesmärke, tuleb läbi viia spetsiifilisem valik ning tänu sellele on juba eos loodud plaan, kuhu poole pürgima hakata.

2. See motiveerib edasi tegutsema ning annab võimaluse analüüsida teisi võimalusi. Üldiselt valitseb olukord, et mida edukamaks saadakse, seda rohkem alternatiive tekib. Uued võimalused võivad kergesti muutuda segavateks faktoriteks, mis peamiselt kursilt eemale juhivad. Vastumürk sellisele juhtumile on säilitada nimekiri esmalt loodud eesmärkidest, mille abil tekkinud võimalusi hinnata.

3. Eesmärkide loend aitab ületada ka takistusi. Iga mõtestatud unistus või idee kohtab vastupanu. Hetkest, mil eesmärk püstitatakse, on seda kohe tunda. Kui keskenduda vastupanule, muutub see aina tugevamaks. Seetõttu tulekski tähelepanu koondada hoopis eesmärgile ning motiveerida end probleemi lahendamisel mõtlema alternatiividele.

4. Loend eesmärkidest võimaldab näha ka progressi. Elu on raske eriti siis, kui ei nähta paranemise märke. Vahel võib tunduda, et töötatakse end vaid surmale lähemale ning unistuste realiseerimisele ei liiguta üldse lähemale.

5. Üleskirjutatud eesmärgid on kui vahepeatused suurel teekonnal – nad võimaldavad näha, kui kaugele oled jõudnud ja kui palju on veel minna.

Et eesmärkidest oleks kasu, tuleb need üles tähendada võimalikult efektiivselt. Siinkohal toon välja 4 soovitust, mis aitavad paika pandud eesmärkidel end teenima hakata:

1) Kirjuta üles vaid positiivsed eesmärgid

Kirjuta, millist kaalunumbrit Sa endale sooviksid. ära kirjuta üles kaalunumbritit, mille Sa kaotada tahaksid. Üks põhjus, miks oma eesmärke üles kirjutada ja analüüsida, on luua kogum juhenditest meie alateadvusele. Alateadvus on väga tõhus vahend, mis ei määra õiget ega valet. Tema ainuke funktsioon on esile tuua juhendid, mis määravad meie elu. Mida positiivsemaid juhendeid ta annab, seda positiivsem on ka tulemus.

2) Kirjuta oma eesmärkidest detailselt

Selle asemel, et kirjutada kaalunumber 70 kg, märgi üles „palju peenem piht, ilus turi, väiksem tagumik, proprtsioonis keha ja rõõmus meel”. Taaskord, sedasi antakse alateadvusele detailsed juhendid, mille poole püüelda. Mida rohkem informatsiooni antakse, seda selgem on lõpptulemus.

3) Kirjuta olevikus

Tähenda oma eesmärgid üles olevikus. Selle soovituse põhjuseks on asjaolu, et alateadvus valib alati kõige lihtsama tee. Kui kirjutate „tahaksin olla saledam,” siis alateadvus ei reageeri, kuna arvestab asjaoluga, et seda võib teha ka hiljem. Eesmärke on kõige tõhusam kirjutada olevikus ja isikulises vormis nagu need oleksid juba praegusel hetkel tõesed. Lähtudes eelnevalt toodud näitest „ma olen saledam.”

4) Kirjuta oma eesmärgid ümber

Kui sõnad korduvalt üle kirjutada, on neil maksimaalne mõju. Seega ära ole rahul esimese mustandiga. Kirjuta üles oma eesmärk, siis sõnasta see ümber ning muuda kompaktsemaks. Lisa motiveerivaid omadussõnu ning vormi sisukamaks. Nädal hiljem kohanda seda uuesti ning pärast seda veel kord ja veel kord.

Ärge laske oma unistustel jääda vaid ideede tasemele. Haara pastakas ning leia see aeg, et astuda esimene samm lähemale oma soovide realiseerimisele. Kui tundub, et unistusi on liiga palju nende üles tähendamiseks, siis tuleks mõelda sellele, mis saab, kui pole võimalust nende ellu viimisega praegu alustada. Kuidas leida aeg, et kõik unistused hiljem täide viia? Ärge jätke end juhuse hooleks, vaid pange paika oma eesmärgid ning hakake looma elu, millest unistate.

Meile kirjutatakse oma salenemise edulugusid ja me näeme, et on palju inimesi, kes saavad hakkama oma unistuste realiseerimisega. Sina saad ka hakkama!!!


Olen nüüd lõpetanud  ühe kõhnumisprotsessi täieliku ringi. Saadan oma fotod ka. Olen oma tulemusega rahul. Soovin minna järgmisele ringile.

Dieete on mitmeid.  Igaühele peaks  leiduma sobiv. Mina juba leidsin ja soovitan teilegi. See on dr.Simeonsi dieet.  Tegemist on päris tõhusa dieediga. Spordiga tegelemine ei ole kohustuslik ning tulemus on kiire ja püsiv. Alustasin 26.märtsil ja olen kaalus alla võtnud 14 kg. Kui arvata juurde kohustuslik nuumamisperiood 2 kg.

Siis kokku võtsin ma maha 16 kg.  Samuti vähenesid ka minu mõõdud keskmiselt 9-10 cm. Talje mõõt vähenes 10 cm, kõige laiemast kohast talje ja puusade vahelt vähenes 12 cm, reie ümbermõõt näiteks 9 cm.


Rõõmu ja tervist soovides,

Aire Kängsep
Tel.: 513 4243
Dr Simeonsi dieedi konsultant
aire.kangsep@simeonsidieet.ee
Facebook.com/SimeonsiDieet

Comments are closed.