Toiduained, mis toetavad naise tervist


Tere
armsad lugejad!

Täna artikli teema on: Toiduained, mis toetavad naise tervist

  1. Kaunviljad. Neid saab soovi korral lülitada igasse dieeti. Kaunviljad on väga toitvad ja sisaldavad vähe rasvu. Igapäevaselt tuleks süüa kaunvilja 2-3 portsu päevas. 1 ports on näiteks pool klaasi aedube. Kaunviljad aitavad ennetada soolevähki, mida esineb sagedamini naistel kui meestel.
  2. Leht kapsas on väga hea folaadi (ehk B9) vitamiini allikas. On ju kõigile teada, et foolhappe puudus raseduse ajal võib tekitada lootele aju ja/või närvikava defekte. Samuti on lehtkapsas palju C-vitamiini ning kaltsiumit.
  3. Beeta karoteen on naiste üks parimaid sõpru. Seda saame kõrvitsast, bataadist ja kabatšokist. Beeta karoteen omab antoksüdantset toimet, ta aitab ennetada rinnavähki ning parandab naha seisukorda.
  4. Linaseemned ja linaõli sisaldavad oomega 3 rasvhapet. Oomega 3 rasvhape on põletiku vastase toimega. Samuti kaitseb oomega 3 naise südant. Soovitatakse igapäevaselt lisada oma hommikusöögile värskelt jahvatatud linaseemneid.
  5. Raud, mida leiame punasest loomalihast, tumedast linnulihast ja läätsedest, on üldiselt väga kasulik naise tervisele.
  6. Soja on rikas fütoöstrogeenide poolest. Need aitavad naise veres vähendada halva kolesterooli taset. Väga heaks loetakse sojatoode tofu (soovitan osta mahe- või ökopoest).
  7. Vesi on hädavajalik igale organismile, ka naise omale. Peale selle aitab vesi vähendada liigset rasva kehas. Vee joomine aitab söögiisu hoida kontrolli all ning samuti töötleb keha vee abil kehasse kogunenud rasva.
  8. Brokkoli on naise menüüs väga oluline köögivili, sest see sisaldab hulgaliselt kaltsiumit ja B grupi vitamiine.
  9. Igat liiki kaltsium on naisele kasulik. Seda näitab asjaolu, et vanas eas on naistel liiga tihti osteoporoos. Kaltsiumit on hulgaliselt kõigis tumedates lehtköögiviljades.
  10. Oomega 3 rasvhappe poolest on rikas kala. Eriti sellised kalad: lõhe, skumbria, sardiinid, aga ka teised kalad. Samuti sisaldab kala palju B grupi vitamiine, kaltsiumit, tsinki, rauda ja magneesiumit.

Dieedivälises tavaelus soovitan hoida oma menüü tasakaalus, et saada iga päev piisavalt kõiki toitaineid.

Iga täiskasvanu peaks päeva jooksul sööma järgnevat:

  • Köögivilju ja rohelisi lehtvilju 5-7 portsu päevas (üks ports on umbes klaasitäis lehtvilja või pool klaasitäit mittelehtvilja).
  • Puuvilju 4-5 portsu, kusjuures 1 ports on pool klaasitäit tükeldatud puuvilja või 20 g kuivatatud puuvilja.
  • Täisteravilja 4-6 portsu, kusjuures 1 ports on 1 viil leiba, pool klaasi keedetud teravilja või pastat, 1 kuhjaga spl jahu.
  • Kaunvilja 2-3 portsu päevas, üks ports on pool klaasi aedube näiteks.
  • Piimatooted 0-2 portsu päevas, üks ports on pool klaasi.
  • Liha on soovitav süüa paar korda nädalas, kala 5 korda nädalas.

Kas olete ülekaaluline?

Dr Simeonsi dieedi ajal saab inimene 2000 – 4500 kcal kõiki vajalikke toitaineid päevas, enamiku oma varurasvast!

Kuidas meie saame aidata ülekaalust vabanemisel?

Meie abi algab sellega, et me ise tahame Teid aidata!

Dr Simeonsi dieet on täielikult tervislik ja me oleme valmis seda tõestama!

Kõigepealt me anname TASUTA ülevaate tervisliku toitumisega võrdväärsel tasandil olevast dr Simeonsi dieedist.

Dr Simeonsi dieediga saab vähendada oma kehakaalu vaid varurasva arvelt 40 päeva jooksul 8-15 kg ja inimese tervisenäitajad paranevad! Kui võrrelda vereproovi enne ja peale dieeti, siis peale dieeti on see alati palju parem.


Meil on Tartus loeng-vestlusring
dr Simeonsi dieedi teemal:

Teisipäeval, 03.11 kell 18.30 aadressil Käo 3A
(kellel on huvi, siis palun helistage või kirjutage ja ma juhendan kohalejõudmist)

Teisipäeval, 10.11 kell 18.30 aadressil Struve 4, Terviselaekas.

Teisipäeval, 17.11 kell 18.30 aadressil Struve 4, Terviselaekas.

Osalemine on TASUTA!

Meie dieediga liitujatele on loeng – vestlusringi raames soodushind!

Oluliselt soodsam (rahaliselt) on teha läbi meie dieet, kui jätkata tavapärast toitumist 40 päeva.

Dr Simeonsi dieediga kaasneb tervis, rõõm ja ilu.

Palun registreeruge loeng-vestlusringi kirjutades kas minu meilile või palun saatke mulle sms telefoni.

Dr Simeonsi dieedi juhendit on võimalik osta ka Apollost ja Rahva Raamatust!
http://www.apollo.ee/dr-simeonsi-dieet.html
http://www.rahvaraamat.ee/p/dr-simeonsi-dieet/707180/et?isbn=9789949381753

Tervist, rõõmu ja ilu soovides,

Aire Kängsep
Dr Simeonsi dieedi konsultant ja toitumisnõustaja
Telefon: 513 4243
aire.kangsep@simeonsidieet.ee

Comments are closed.