Positiivsus Viib Eesmärgini Ka Kaalunumbri Languses!

Miks olla positiivne? Kuidas säilitada positiivsus iga päev?

“Ainult inimesed muretsevad tuleviku pärast, kahetsevad minevikus toimunut ja süüdistavad end olevikuvigade pärast. Satume masendusse, kui me ei saa, mida tahame, ja tunneme pettumust, kui saab otsa see, mis meile meeldib. Me kannatame ka sellepärast, et me kannatame. Meid ärritab mõte võimalusest haiget saada, oleme nördinud, et peame ükskord surema, ja oleme kurvad seetõttu, et ärkame mõnel hommikul kurvana.

Sedalaadi kannatused – mis saadavad suuremat osa meie ebaõnnest ja rahulolematusest – on aju konstruktsioonid. Need on välja mõeldud. Mis on irooniline, osatav – ja väga lootusrikas.

Kui aju on kannatuste põhjustaja, võib ta olla ka nende leevendaja.” – Dr Rick Hanson

Kanna iga päev endaga kaasas positiivsuse “batoonikest” ehk naeratust enda näol :)

Me vajame enda teadlikku valikut positiivselt mõtlemiseks, sest meie ajul on tugev soodumus keskenduda negatiivsele. Seega, kui Sul on valida, kas naeratad või oled kurb, siis pigem vali naeratamine! Alati, igal hetkel meie elus on midagi, mille eest olla tänulik ja mille üle olla rõõmus ning õnnelik.

Positiivsed tunded ja naeratamine annavad:

  • Tugevama immuunsüsteemi ja südameveresoonkonna
  • Madalama soodumuse stressile
  • Tõuseb tuju, suureneb optimism, meelerahu, elujõud
  • Kergendab valusate kogemustega toimetulekut
  • Seatud eesmärgid igal päeval saavad saavutatud palju suurema tõenäosusega
Lisaks kõigele: head tunded suurendavad tõenäosust,
et kogeme häid tundeid ka homme
.

Kumb on Sinu jaoks esikohal: õnn või edu? Ilmselt oled antud küsimusele juba korduvalt oma peas vastanud. Vastad sellele iga kord, kui mõtled: olen õnnelik, kui leian töö; olen õnnelik, kui saan ametikõrgendust; olen õnnelik, kui lõputöö on kaitstud; olen õnnelik kui laps lõpetab kooli; olen õnnelik kui maja saab valmis; olen õnnelik kui saan kaalust alla jne.

Valem näeb seega välja järgmine: tööta ja pinguta rohkem, siis oled edukam ja seejärel õnnelikum. Õppejõud ja uurija Shawn Achori sõnul tuleks õnnelikumaks ja edukamaks saamise nimel muuta selle valemi liikmete järjekorda, kirjutas huffingtonpost.com.

Iga suhe, äri, tulemus õppetöös või tulemus kehakaalu langetamisel paraneb, kui olla positiivne kohe alguses!!! Kui kasvatad õnne enda jõupingutuste ajal – kas siis tööl, koolis, töötuna või vallalisena, suurendad võimalust kõigi enda eesmärkideni jõuda.

Positiivsuse suurendamiseks tuleks esimese asjana lõpetada edu võrdsustamine õnnega. Teiseks peaks mõistma, et treenida aju positiivselt mõtlema on sama, mis treenida keha. Vali üks alljärgnevatest harjumustest ja proovi seda 21 järjestikuse päeva jooksul.

Pane kirja, mille eest tänulik oled

Pane iga päev kirja kolm uut asja, mille eest tänulik oled. Uurimused näitavad, et see teeb optimistlikumaks veel kuus kuud hiljemgi ning aitab kaasa edule.

Keskendu positiivsele

Võta päevas kaks minutit kirjutamiseks – kirjelda üht viimase 24 tunni jooksul ette tulnud positiivset kogemust. Antud strateegia aitab hakata ülesannete asemel tegevuse tähendusele keskenduma. See tõstab oluliselt tööga ja eraeluga rahulolu.

Tee trenni

Pühenda iga päev kümme minutit sportimisele. See paneb aju uskuma, et Sinu tegevus loeb, mis toob edu terveks ülejäänud päevaks.

Hinga kõhuga ja mitte kiirustades

Hinga sügavalt kasvõi kaks minutit, keskendudes sisse- ja väljahingamisele. See aitab vabaneda negatiivsest mõjust, mida avaldab mitme asja korraga tegemine. Uuringud näitavad, et jõuad ülesannetega kiiremini ühele poole, kui võtad need ette ükshaaval. Lisaks leevendab kõhuga hingamine stressi ja tõstab heaoluhormooni taset.

Saada positiivne e-mail

Kirjuta esimese asjana hommikul üks kiire e-mail, milles tänad või kiidad oma sõpra või meeskonna liiget. See suurendab märkimisväärselt kuuluvustunnet, mis on õnne juures üks tähtsamaid tegureid.

Miks ma täna kirjutan positiivsusest?

Sellepärast, et olles dieedikonsultant, ma näen oma klientide pealt, et neil, kes on entusiastlikumad, positiivsemad, rõõmsamad ja avatumad, läheb kaalunumbri kahandamine palju kiiremini ja edukamalt kui neil, kes on mures, pinges, hirmul ja kinnised.

Ma soovin kogu südamest, et kõigil meie klientidel läheks kaalunumbri alandamine just täpselt nii, nagu klient ise tahab, et tal kogus kahaneks :) Me anname omalt poolt kogu meeskonnaga selleks oma parima terve kliendi dieedi vältel olles kliendile igapäevaselt kättesaadavad telefoni või kirja teel. Klient ise saab ennast aga aidata sellega, et säilitades iga päev positiivsuse, järgib etteantud väga lihtsaid reegleid dr Simeons´i dieedis ning sedasi koostööd tehes langeb kindlasti ka kaalunumber kiiremini :)

Rõõmu soovides,

Aire Kängsep
Dr Simeons´i dieedikonsultant
telefon: 513 4243
www.simeonsidieet.ee
facebook.com/simeonsidieet


Tere! Kas sa ka tahad teada:

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt
Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta
Ning Säilitada Saavutatud Kaal Kogu Eluks?

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta

Comments are closed.