Miks ma jälle kaalus juurde võtan?

Kas Teil on kasvõi ainult mõtetesse kerkinud küsimus teemal: miks mul küll jälle tuleb kaalu juurde???

Mina läbisin dr Simeonsi dieedi 2 aastat tagasi, sügisel, ja mul ei ole tulnud kaalu juurde selle ajaga. Miks? Sest kõigepaelt ma läbisin korralikult meie dieedi kõige viimase ning kõige olulisema sammu – uue kaalunumbri säilitamise ehk stabiliseerimise. Muutsin oma elustiili ja stabiliseerusin täpselt juhiste järgi. Edasi ma ei söö enam ööseks kõhtu täis ja kui olengi õhtuses peolauas, siis reguleerin ülesöödu ära kolme lähima päeva jooksul, st teen kasvõi ühe õunaõhtu ja kaalunumber on jälle oma koha peal tagasi.

Iga aine mõju kehale on 3 ööpäeva ehk 72 h. Selle aja jooksul on liiast söödu veel rakurasva ehk struktuurrasva koosseisus, edasi pigutab keha liia varurasva „seifi“, kust on seda varurasva kätte saada raske. Õnneks mitte võimatu. Meie dieediga langetamegi kaalu vaid varurasva arvelt.

Kuna ma pean enda arengust, oma tunnetest ja välimusest lugu, siis ma olen vahepeal uurinud muuhulgas ka teemat, et miks ikkagi kaalus võib juurde tulla, isegi juhul kui on edukalt läbitud meie dieet?

Esimene vastus on muidugi see, et inimene naaseb vanade harjumuste juurde ja ei taha arvestada oma ainevahetusega. Oma toitumisharjumusi vaid lühiajaliselt muutes ei saa loota igavesi tulemusi. Meie dieet ei muuda kellelgi ainevahetust. Meie dieet korrigeerib ainevahetuse juhul kui inimene õpib oma kehaga läbi saama ning seda õigesti toitma. Mida see tähendab? See tähendab seda, et viimane valguga toidukord võiks olla umbes 4,5 h enne magama minekut (umbes kell 19 -19.30) ning viimane mitte väga magus puuvili võiks olla umbes 2,5 h enne magama minekut (umbes kell 20.30).

„Hommikul söö kui kuningas ja õhtul kui kerjus!“. Ning ärge unustage, et 5 korda päevas peaks sööma sedasi, et söögivahed poleks pikemad kui 3 h. See tähendab, et võiks olla korralikumad söögikorrad: hommikusöök, lõunasöök ja õhtusöök. Hommikusöögi ning lõunasöögi vahel võiks olla oode, samuti kui ka lõunasöögi ja õhtusöögi vahel. Ooteks sobib puuvili või peotäis pähkleid või hea smuuti vmt.

Ärge unustage juua piisavalt vett päeva jooksul!

Me sööme meie dieedi ajal taldrikult 500 kcal lubatud toiduaineid. AGA meie dieet pole madalakalooriline, sest meie keha saab dieedi ajal igapäevaselt reaalselt 2000 – 4500 kcal kõiki rakkudele vajalikke toitaineid! Meie dieedi ajal me langetame kaalu vaid varurasva arvelt ning kuna meie dieedi ajal on tegelikult rakud rikkalikult toidetud, siis pole meie dieedi ajal nälga ning meie dieediga ei kaasne asjaolu, et keha saab vähe toitu.

Kusjuures kindlasti ei või teha meie dieeti ilma meie Biolit graanuliteta!!!

Kuid ma tahan hoiatada igasuguse madalakalorilise dieedi eest, kus keha saab vähe toitu! Miks? Sest kui keha saab vähe toitu, siis rasvarakud saadavad ajju söömissignaale nii, et tekib veelgi suurem söömistung. Tagajärjeks on ülesöömine ja ülekilod.

Üks asjaolu, miks kaalu juurde tuleb on tähistamine. Väga tihti juhtub, et soovitud vormi saavutamisel lastakse ennast lihtsalt lõdvaks. Näiteks tähistatakse saavutatut selle toiduga, millest mõneks ajaks loobuda tuli, ehk süüakse seda kõike tagant järele, millest mõnda aega ilma oldi. Kui tähistamine toimub rafineeritud suhkru ja nisujahu seltsis, võib neist kiiresti taas sõltuvusse sattuda. Inimene sööb kõige pidurdamatumalt selliseid sööke, milles on korraga nii rasv kui ka suhkur (juustukook näiteks).

Kiiresti imenduvad süsivesikud (suhkur) annavad ruttu rahulolutunde, sest tõstavad veresuhkru taseme üles. Kuid tuleb siinkohal arvestada asjaoluga, et niisama ruttu ka langeb veresuhkru tase ning siis nõuab keha uut toidukogust. Soovitan veresuhkru pikaajalisemkas tõstmiseks hoopis pika ahelaga süsivesikut – täisteraviljatooteid. Samuti on hea valida madala glükeemilise koormusega toiduaineid.

Ka siis tulevad ülekilod kui tähistamine käib selliste toiduainetega, mis sisaldavad transrasvasid. Kuna organism ei oska nendega midagi peale hakata, ladestab ta need kõhupiirkonda. Transrasvu leidub tavaliselt toitudes, mille sisalduses on hüdrogeenitud rasvad või taimsed rasvad (välja arvatud kookose ja palmirasv).

Enda kaalumine. Neil inimestel, kes kipuvad kähku kaalust alla ja siis jälle juurde võtma, on tihti üks ühine joon: nad ei kaalu ennast regulaarselt. Ühe või kahe üleliigse kiloga on palju lihtsam võidelda kui viie või enamaga. Kõige parem olekski ennast iga nädal korra kaaluda või kui kaalu pole, siis endale mõni muu mõõdupuu seada: näiteks kas lemmikleit on ikka sama ilusti seljas või kas teksad istuvad veel hästi? Võib ka ennast strateegilistest kohtadest mõõta.

Hormoonid. Hormoone võib peaaegu kõiges süüdistada, ka ülekilodes. Kui me ei saa piisavalt magada (umbes 8 h öösel) või muretseme pidevalt, siis meie veres tõuseb stressihormooni kortisooli tase. Selle mõjul hakkab rasv kogunema just eelkõige kõhupiirkonda (vistseraalne rasv). Ülekaaluga on tavaliselt seotud ka sellised hormoonid nagu leptiin ja greliin.

Leptiin on pärit rasvkoest ja seda vabastatakse verre alles siis kui energiavarud on piisavad, see pidurdab söögiisu.

Greliini toodetakse aga maos ning kui toitu pole piisavalt, siis on greliini tase kõrgem. See tekitab näljatunnet ja söömistungi.

Jõuame järeldusele: selleks, et püsida oma ideaalkaalus, on vaja muuta elustiili.


Meie aitame Teil oma elustiili muutmisega algust teha. Ilma nälgimiseta on võimalik oma varurasva (eriti kõhupiirkonna vistseraalse rasva) arvelt kaalus alla saada 23 päevaga keskmiselt 5-7 kg ja 40 päevaga keskmiselt 8-15 kg.

Kuidas? Ma hea meelega räägin sellest lähemalt!

MEIL ON TARTUS LOENG – VESTLUSRING
aadressil Struve 4, Terviselaekas, detsembrikuul:

Kahel järjestikusel teisipäeval – 15.detsembril ja 22.detsembril kell 18.30.

Palun etteregistreerimist minu telefonile või meilile.

Vestlusringi ajal ja 3 päeva peale vestlusringi
on liitumise puhul
soodushind 70€ paketi eest!


Siinjuures ma muidugi kasutan juhust ja tеavitan, et dr Simeonsi dieet, mis on täpne ja lihtne läbida, võimaldab saleneda 8 – 15 kg 6 nädalaga ja see algabki peolauast! Meie dieedi esimest sammu „Nuumamist“ (vältab 2-3 päeva)on kõige parem teha just pidustuste ajal, kus keegi ei piira Teie söömist ja ongi vaja enne põhidieeti kaalus juurde võtta 2 päevaga 1-1,5 kg.

Мe pakume Teile ainukest dieeti, mis ei keela Teil peolauas süüa. Palun kirjutage või helistage meile ja me räägime Teile kuidas dr Simeonsi dieeti pidada!

Oluliselt soodsam (rahaliselt) on teha läbi meie dieet, kui jätkata tavapärast toitumist 40 päeva. Dr Simeonsi dieediga kaasneb tervis, rõõm ja ilu. Teil on võimalik saada tagasi oma elu!

Dr Simeonsi dieedi juhendit on võimalik osta ka Apollost ja Rahva Raamatust!

Tervist, rõõmu ja ilu soovides,
Aire Kängsep
Dr Simeonsi dieedi konsultant ja toitumisnõustaja
Telefon: 513 4243
aire.kangsep@simeonsidieet.ee
www.simeonsidieet.ee

Comments are closed.