Kuidas käituda peolauas ning mida teha kui pidustused on aidanud kaalunumbril tõusta?

Kuidas vältida nuumamist?

On vaja jälgida taldrikul olevaid portsjone!

Vaatame siinkohal rusikareeglit: Inimese magu mahutab tema enda kahe ruskika suuruse koguse toitu, seetõttu on tähtis süüa väiksemaid koguseid ja 4-6 korda päevas. Inimese mao suuremaks venides inimene ka sööb rohkem ja kui inimene sööb rohkem kui vaja, siis talletuvad toitained varurasvas ning inimene võtab seega kaalus juurde.

Et oma mao suurus viia tagasi normsuurusesse, on vaja:

  • Valku sisaldavaid toiduaineid: süüa väikestes kogustes: liha, kala, linnuliha, piimatooteid – oma käelaba suurune kogus päevas. Just! Oma käelaba koos sirgelt hoitud kokkusurutud sõrmedega. Vaata seda oma kätt praegu, suru sõrmed sirgelt kokku: just nii suure ja nii kõrge tüki loomset valku sisaldavat toitu võid Sa päevas ära süüa.
  • Süsivesikuid: st pastat, jahu, teravili üldiselt, võib süüa kuni 1 oma rusikasuuruse koguse.
  • Juurvilju, köögivilju: korraga võib süüa kuni 2 oma rusikasuurust kogust.
  • Puuvilju: 1 portsjon on 1 oma rusika suurune kogus.
  • Taldrikule on vaja panna kohe kõik, mida kavateseme süüa, et hiljem mitte juurde võtta.
  • Võtta väiksem taldrik :)
  • Süüa aeglaselt, naudinguga, sest alles 20 minutiga saavad neuronid signaali, et kõht on täis.
  • Süüa ainult laua taga, mitte televiisori või arvuti ees.
  • Lõpetada söömine kohe kui kõht on täis. Meie keha pole prügikast!
  • Peolauas on hea võtta igast salatist üks teelusikatäis ning igast loomsest valgust veerand või pool portsionist.
  • Puuvilju on vaja süüa enne põhisööke.
  • Dessert anna vaenlasele! Kui vaenlast pole lähedal, siis on hea võtta igast desserdist 1 teelusikatäis.

Kuidas saada kiiresti lahti kuni 3 kilost kehakaalust, mis on korjatud peolauast?

  1. Võib teha õunapäeva: õunu võib süüa piiranguteta, peaasi, et päeva jooksul sööte tahkest toidust vaid õunu.
  2. Võib teha 2 päeva puhastust salatiga „Koristame luuaga!“. Nimetatud salatit peaks sööme 3 korda päevas ja muud midagi neil päevil ei söö.Salat „Koristame luuaga!“ (päevakogus):
    1 toores punapeet
    1 porgand
    1 õun
    100 g valget peakapsast
    ½ sidruni mahl
    Kõik see hakkida peeneks ja segada sirdunimahlaga, maitsestada võite millega tahate, peaasi, et kuivatatud maitseained oleks.

Siinjuures ma muidugi kasutan juhust ja tеavitan, et dr Simeonsi dieet, mis on täpne ja lihtne läbida, võimaldab saleneda 8 – 15 kg 6 nädalaga ja see algabki peolauast! „Nuumamist“ on kõige parem teha just pidustuste ajal, kus keegi ei piira Teie söömist ja ongi vaja enne põhidieeti kaalus juurde võtta 2 päevaga 1-1,5 kg.

Мe pakume Teile ainukest dieeti, mis ei keela Teil peolauas süüa. Palun kirjutage või helistage meile ja me räägime Teile kuidas dr Simeonsi dieeti pidada!

Aire Kängsep (tel. 5134243) ja Anat Stern (tel. 56846146)
Dr. Simeonsi dieedi konsultandid
www.simeonsidieet.ee/contact
facebook.com/simeonsidieet.ee

 


Kas sa ka tahad teada:

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt
Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta
Ning Säilitada Saavutatud Kaal Kogu Eluks?

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta


 

Comments are closed.