Kas on suvel mõistlik kaalu langetada?

KaalustAlla.ee annab soovitsed suveks:

Oleme Sulle kirja pannud mõned nõuanded, mis aitavad sul vältida suvist kaalutõusu. Millegipärast peetakse loomulikuks, et suvel kehakaal tõuseb…

9 kuud pingutusi ja 3 kuuga nullitakse kõik saavutatud tulemused. On ju naljakas? On küll, sest dr Simeonsi dieediga saab tulemused tervislikul viisil 40 päevaga, mitte 9 kuuga! (Aire Kängsep)

1. nõuanne

Tee kindlaks, palju sa võid päevas süüa!

Kõik inimesed on selle koha pealt erinevad. See sõltub sinu soost, east, kaalust, pikkusest ja suvisest kehalisest aktiivsusest.Näiteks 100 kg mees võib endale kaalu langetades lubada palju rohkem toitu kui 60 kg naisterahvas. Või kui treenid suvel palju vähem kui talvel. Kõik see mõjutab sinu kalorivajadust. Arvuta oma energiavajadus siin. Kaalu langetamiseks pead saadud tulemusest sööma natukene vähem!

2. nõuanne

Jälgi portsjoneid.

Tervislikust toidust moodustub liigsel söömisel samamoodi rasv kui ebatervislikust. Seepärast hoia oma portsjonid kontrolli all. Kogemus näitab, et portsonid kipuvad suvel märkamatult suurenema. Toitumine on ju kaootilisem, reisitakse ringi ja seepärast süüakse väga palju restoranides ja kohvikutes.

3. nõuanne

Ära jäta toidukordi vahele.

Vahelejäänud toidukorrad tekitavad olukorra, kus keha hakkab kulutamise asemel hoopis salvestama. Ebaregulaarsus on kaalu langetamise seisukohalt kõige halvem. Proovi süüa vähemalt 4 korda päevas. Mõtle oma päev läbi ja vajadusel saad ju vahepalad kasvõi randa kaasa võtta!

4. nõuanne

Ära ole liialt piirav!

Aeg-ajalt luba endale oma lemmiktoite. Võta nädalas üks päev, kus sööd oma lemmiktoite. Kui kõrvaldad liigselt oma lemmiktoite, on oht, et lööd lõpuks kõigele käega.

5. nõuanne

Väldi magusaid jooke!

Mahlad, limonaadid, suhkrujoogid, isegi suhkruga kohvi ja tee. Lihtsuhkrurikkad joogid on kiireim tee ülekaalulisuseni, seda enam kui suvel treenid ka vähem. Vaheta need joogid vee vastu! See reegel kehtib tegelikult ka kõige magusa kohta. Siia alla kuuluvad loomulikult ka maiustused üldisemalt.

6. nõuanne

Tee trenni!

Fakt on, et suvel treenitakse kordades vähem kui muul ajal. Sinna juurde ka meeletu söömine ning lõpptulemusena alustakse iga sügist raskemana kui eelmist. Leia aega, et suvel treenida kasvõi 2-3 korda nädalas. Mõtle nii- mida rohkem sa treenid, seda rohkem tohid sa süüa!


9. ja 16. juunil, kahel järjestikusel teisipäeval, kell 18:30 on Tartus vestlusring Dr. Simeonsi dieedi teemadel

Kohapeal liitujatele on soodushind 70€

Palun tulge teisipäeval, 9. Või 16. juunil, kell 18.30 Tartus Terviselaekasse loeng-vestlusringi, kus räägime:

  • Mis kasu on dr Simeonsi dieedist?
  • Miks dr Simeonsi dieet pole kahjulik tervisele?
  • Kuidas dr Simeonsi dieet parandab tervist?
  • Dr Simeonsi dieedi olemus ja lihtne läbitavus.
  • Dr Simeonsi dieet sobib ka diabeetikule ning erinevatele muid kroonilisi haigusi põdevatele inimestele! Käime läbi haigused, millega saab meie dieeti teha.
  • Vastavalt kliendi vajadusele on kättesaadav konsultandi igapäevane tugi!

Vestlusringi on oodatud kõik huvilised ja juba dieedi tegijad. Käsileme ka kõiki neid küsimusi, mis meie dieedi raames Teid huvitavad.

Vestlusringist osavõtt on TASUTA!
Teil on võimalik juba juulis olla ilusamas vormis!

Asume Tartus aadressil Struve 4, II korrusel. See on kohe Tartu ülikooli raamatukogu peasissekäigu vastas asuv heleroheline puumaja (teater Vanemuine lähedal). Palun helistage mulle kui ei leia asukohta!

Palun registreeruge minu meilile või telefonile.

Rõõmsat kevade jätku teile kõigile! Kohtumiseni!

Aire Kängsep
Dr Simeonsi dieedi konsultant
Telefon: 513 4243
Facebook.com/SimeonsiDieet

 

Comments are closed.