Dr Simeonsi dieet ei nõrgesta inimese tervist

Tere armsad lugejad!

Miks selline pealkiri? Mida rohkem on meil kliente, seda rohkem me kuuleme huvitavatest hirmudest, mida külvatakse kas sihilikult või võhiklikkusest. Võhiklikkusest külvatakse hirme tihti soovist kaitsta oma lähedast mingi järjekordse dieedi eest. Nii palju ju tehakse erinevaid dieete! Dieeti väga tihti võrdsustatakse toitainete puudusega. Toitainete puudus aga omakorda kindlasti nõrgestab tervist. Selle viimase lausega ma olen täielikult nõus!

Siinkohal on sobiv rõhutada, et kui keha ei saa dieedi ajal toitaineid varurasvast, siis dieet pole tervislik.

Kordame üle, et inimese rasvades on nii vitamiinuid, mineraalid, valgud kui ka süsivesikud. Inimese rasvad jagunevad kolmeks:

  • Keha harilik energiavaru – keha kasutab seda iga päev, et hoida inimest elus.
  • Ehituslik rasv – keha kasutab seda iga päev ja asub see vahetult naha all, skeleti ümber, lihaste ja organite vahetus ümbruses.
  • Varurasv ehk vitseraalrasv, mida keha ei vaja igapäevaseks tarbimiseks. Keha tarbib seda rasvaliiki vähehaaval vaid tõsises nälja-olukorras. Kas igat dieeti, selle dieedi olemusesse süvenemata, on mõistlik võrdsustada toitainete puudusega?

Uurides erinevaid dieete, ma jõuan lõpuks alati välja toitumise juurde. Kui dieediga tõepoolest kaasneb nälgimine, see tähendab, et rakud ei saa vajalikke toitained päeva jooksul just nii, nagu neid on vaja, siis see dieet on jah ebatervislik. Võtame näiteks ainult ühenädalase kapsasupidieedi. Ma pole kunagi aru saanud, mida head see nädal aega alatoitumises teeb???

Selle nädala jooksul püütakse inimese keha sundida võtma toitained ehituslikust rasvast. Varurasvast ei saa eriti midagi kätte sellise dieediga! Ehitusliku rasva kogus on individuaalselt igale inimesele ettenähtud optimaalne norm, millest saavad toitaineid lihaste, skeleti ja erinevate organite rakud. See norm on igal inimesel just selline, et igapäevaselt saaks rakud igal pool efektiivselt uueneda ja seda normi nüüd kapsapupi dieediga jõuga vähendatakse.

Tulemus on see, et näiteks lihaste mass väheneb, sest nad ei saa enam piisavalt ehituslikust rasvast neid toitaineid, mida nad on harjunud igapäevaselt saama. Nüüd inimene lõpetab selle nädala pikkuse kapsasupidieedi ja on õnnelik, et ta sai nädalaga kaalust alla 2-3 kilo. Ja edasi elades ta ei saa aru, miks paari nädalaga see 3 kilo ja rohkemgi veel tagasi tuleb!?!

Miks tuleb vana kaalunumber tagasi? Sellepärast, et iga inimese puhul on ehitusliku rasva norm olemas ja kui seda jõuga vähendada, siis keha kogub selle tagasi! Ja veel: kui ei kinnistata kehale peale dieeti 21 päevaga uut kaalunumbrit kui uut normi, siis keha hakkab tagasi püüdlema vana normi ehk selle kõrgema kaalunumbri poole.

Kust me näeme, et dr Simeonsi dieet on tervislik?

Minu klientideks on olnud perearste ja taastusravi arste, kellel on sellised kehakaalud, kus mõõdetakse muuhulgas inimese varurasva (vitseraalrasv), lihasmassi ja veevaru. Need arstid väidavad ühest suust, et tõepoolest kehakaalu vähenemine dr Simeonsi dieediga on just varurasva arvelt!

Seda on muidugi dieedi läbinud klientide peale vaadates näha ka! Tavaliselt kaob varurasv turjalt, kõhult, puusadelt, tuharatelt ja reitelt. Jah, dr Simeonsi dieeti toetavad bioenergoinformatiivsed graanulid Biolit avavad kehal juurdepääsu varurasvale ja keha hakkab rakke toitma just varurasva arvelt. Sealt varurasvast keha saab päevas 1500 – 4000 kcal väärtuses vitamiine, mineraale, valke ja süsivesikuid just siis kui rakkudele on seda vaja.

Seega keha võtab varurasvast ainevahetusse just neid toitaineid, mida on parasjagu rakkudele vaja ning seda iga päev ja ilusti päeva jooksul! Sellega tekib olukord, kus keha kõhnub, kuid puudu pole mitteühestki toitainest! Dr Simeonsi dieeti saab väga hästi võrrelda tervisliku toitumisega, kus püütakse rakkudele tagada päeva jooksul kõik vajalikud toitained.

Ja veelkord, dr Simeonsi dieedi ajal:

  • Keha kõhnub varurasva arvelt, sest just sealt tulevad rakkudele kõik vajalikud toitained!
  • Biolit ei kiirenda ainevahetust, vaid avab juurdepääsu varurasvadele, et rakud saaks sealt toitaineid.
  • Lisaks on vaja juurde süüa dr Albert Simeonsi poolt lubatud toiduaineid, mis toetavad dieeti (need on tavalised toiduained, mis on saadaval kõigis poodides). Iga päev sööme juurde 500 kcal, kuid seda mitte toitainete pärast vaid sellepärast, et hoida ainevahetust kiiremana.

Dr Simeonsi dieeti on võimalik võrrelda tervisliku toitumisega ja seda saab tõestada ka asjaoluga, et nimetatud dieedi ajal inimese tervislik seisund paraneb. Kaalu kaotusega loomulikult stabiliseerub vererõhk, suhkrutase ja halva kolesterooli tase veres. See on selge ja seda saab näha erinevate muude dieetide juures ka.

Dr Simeonsi dieediga, nagu ka tervisliku toitumisega, aga paraneb tervis veel sellisel viisil, et tuntavalt vähenevad või kaovad krooniliste põletike kolded ning seda saab seletada ainult sellega, et rakud saavad kõiki vajalikke toitaineid iga päev!

Ausalt, kui ma poleks vaimustuses dr Simeonsi dieedist, selle täielikust tervislikkusest, kus inimene pole hetkekski toitainete puuduses juhul kui ta järgib reegleid ja teeb koostööd oma konsultandiga, siis ma siin ei kirjutaks. Mulle on minu maine väga oluline :) ja ma väga soovin, et inimesed mõistaks aina paremini dr Simeonsi dieedi olemust.

Meie oma meeskonnaga tahame veel väga paljusid ülekaalus, kuid samal ajal altoitumuses inimesi aidata tagasi elule, kus neil oleks parem tervis ja rohkem elujõudu tegemaks kõike seda, millest nad unistavad! Dr Simeonsi dieedi läbides õpib inimene arvestama oma ainevahetusega.

Samuti õpib inimene toituma ja valima seda, mida ta sööb. Keha muutub peale sellist puhastamist tundlikumaks kõigele sellele, mis tegelikult konkreetsele inimesele ei sobi ja edaspidi inimest enam ei tõmba ebatervisliku toidu poole, millest ta varem, enne dieeti, oli sõltuvuses.

Kogu dr Simeonsi dieeti tutvustav info on meilt TASUTA!!!

Võtke meiega ühendust

Rõõmsat nädalat teile kõigile!
Aire Kängsep, Konsultant
Dr Simeonsi dieet
Facebook/SimeonsiDieet

Comments are closed.