Alustasin 26.märtsil ja olen kaalus alla võtnud 14 kg

Tere, Julia!

Olen nüüd lõpetanud  ühe kõhnumisprotsessi täieliku ringi. Saadan oma fotod ka. Olen oma tulemusega rahul. Soovin minna järgmisele ringile.

Dieete on mitmeid.  Igaühele peaks  leiduma sobiv. Mina juba leidsin ja soovitan teilegi. See on dr.Simeonsi dieet.  Tegemist on päris tõhusa dieediga. Spordiga tegelemine ei ole kohustuslik ning tulemus on kiire ja püsiv. Alustasin 26.märtsil ja olen kaalus alla võtnud 14 kg. Kui arvata juurde kohustuslik nuumamisperiood 2 kg. Siis kokku võtsin ma maha 16 kg.  Samuti vähenesid ka minu mõõdud keskmiselt 9-10 cm. Talje mõõt vähenes 10 cm, kõige laiemast kohast talje ja puusade vahelt vähenes 12 cm, reie ümbermõõt näiteks 9 cm.

40 päeva  toitusin sellise plaani järgi. Hommikul kohv, lõunaks 100gr valku ( kana, valget kala, veiseliha, krevette), ühe puuvilja- 100 gr. (õuna, apelsini või maasikaid ja 300 gr. köögivilja (mida rohelisem, seda parem), sama õhtuks.  Jõin iga päev rohelist teed ja lihtsalt vett. Nädal aega polnud probleemi, siis aga üritasin rohkem kokakunstiga tegelema hakata, et tüütuks ei muutuks.

Kui kinni pidada rangelt reeglitest, siis tagasilööke ei esine. Olin vahepeal haige, siis jõin piima ja tarbisin mett ja kaalulangus peatus, samuti poja juubelihõnguline sünnipäev viis mind “musta auku”. Olin sellest teadlik, et see juhtub. Patustamine on võimalik, aga pead leppima tagajärgedega. Isegi mitu päeva ei toimu kaalulangust. Aga hea “õunapäev” aitas jälle õigele teele.

Lausa pidupäev oli,  kui saabus stabiliseerimise aeg.  Kolme nädala jooksul ei ole mu kehakaal muutunud. Vererõhk on normaliseerunud, jalad ei valuta enam, enesetunne on tunduvalt parem. Ei pea oma keha koormama  eriliste sportlike tegevustega. Jalutamine, jalgrattasõit ja tantsimine on piisav kehaline tegevus minu jaoks.

Toituda tuleb mõistlikult. Söön kõike natuke. Väldin jahutooteid, eriti  saiatooteid, jälgin suhkrusisaldust ja tärklise kogust.Hommikul söön ikka tüki leiba, päeval veidi kartulit, riisi või tatart, aga õhtune söök ei  sisalda tärklist. Päeva lõpp on aeg, kus keha kulutab vähem energiat ja organismis olev üleliigne tärklis muutub rasvaks (paksuks minna küll ei taha enam!)

Kana, kala ja liha, erinevaid köögivilju ja  puuvilju, loomulikult piimatooteid. Joon rohelist teed. See on kujunenud harjumuseks. Joon meeleldi vett, lisan sinna värskelt pressitud puuviljamahla. Süüa teen ise, poolfabrikaate ei söö. Sellise toitumisega saab igaüks enda kaalu kontrolli all hoida, kuid sellise toitumisega on raske kaalus alla võtta. Selleks, et kaalust alla võtta on vaja spetsialisti abi. Minu spetsialistiks oli Julia Koit dr. Simeonsi dieedi konsultant, kes on alati nõus teie küsimustele vastama ja teid toetama.

Marianne Samm


Kas sa ka tahad teada:

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt
Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta
Ning Säilitada Saavutatud Kaal Kogu Eluks?

Kuidas 40 Päevaga Kiiresti ja Tõhusalt Kuni 15 kg Kaalust Alla Võtta


 

Comments are closed.