10 saladust, mis aitavad Sul vältida ülesöömist. Seal, kus dieedid ja spordisaalid on jõuetud …

Seekord teeme tõlke sellisest huvitavast artiklist: http://takprosto.cc/sovety-ot-pereedaniya/

Liigne kehakaal – see on meie ajal tõeline tragöödia. Ja siin ei mõelda inimlikke komplekse. Asi on selles, et paljud tõepoolest võtavad ette tõsiseid pingutusi, et kehakaalu vähendada, kuid tihti see ei too kaasa soovitud eesmärki. Kas lahendus on füüsilise koormuse tõstmine, külmkapile tabaluku ette riputamine, barrikaadi ehitamine välisukse ette ja kodust mitte väljumine? Tegelikult on lahendus lihtne. Salene nagu meie, salene koos meiega, salene meist kiiremini!

Suurbritanniast pärit kuulus psühholoog Richard Wiseman pakub välja 10 saladust, et kiiresti saleneda:

1. Söö väiksematelt taldrikutelt. Kahel erineva suurusega taldrikul võib olla ühesuurune portsion, kuid visuaalselt on väiksemal taldrikul justkui suurem portsion. Lühidalt – väiksematelt nõudelt sööd väiksemaid portsjone.

2. Kui oled paremakäeline, siis õpi sööma vasaku käega, ja vastupidi. See puudutab nii vahepalasid kui ka põhitoidukordi. Sellisel viisil väheneb söödava portsioni kogus lausa 20%!

3. Joo kõrgetest kitsastest kruusidest / klaasidest. Esmapilgul tundub, et madalasse avarasse nõusse mahub vähem vedelikku kui kõrgesse ja kitsasse nõusse, kuid see on vaid illusioon, sest madal ja avar nõu mahutab rohkem!

4. Riputa kööki peegel. Psühholoogia eksperimendis osalenute lauale pandi peegel ja kaks taldrikut: kasuliku toiduga ning rämpstoiduga. Tuli välja, et peegli mõjul olid inimesed palju teadlikuma valikuga ning eelistasid tervislikke toiduaineid. Ettepanek: võib panna peegli magnetiga külmkapi külge.

5. Kui tunned nälga, näri närimiskummi. Eelista puuviljamaitselisi närimiskumme, sest piparmündi- või mentoolimaitselised võivad muuta tervisliku toidu maitset.

6. Söö aeglaselt. Need inimesed, kes söövad kiiresti, söövad rohkem. Aseta lusikas või kahvel taldriklule peale igat ampsu. Mälu korralikult toitu!

7. Kasuta punast värvi sügavaid ja väikeseid talrikuid. Uuringud on näidanud, et inimene sööb punaselt taldrikult intuitiivselt vähem, sest punane värv seostub „Stopp“-märgiga.

8. Söömise ajaks lülita televiisor välja. „Sinise ekraani“ ees sööb inimene tahtmatult rohkem kui muidu. Kui Sa harjutad ennast televiisori ees mittesööma, siis varsti väheneb 50% võrra Sinu söödav lõuna- või õhtusöök!

9. Pildista kogu rämstoitu, mille kavatsed süüa. See aitab rohkem kui kolmandiku võrra süüa vähem rämpstoitu.

10. Väldi suurt valikut erinevaid toite. Kui inimene näeb suurt valikut erinevaid toite taldrikutel, siis ta tahab neid kõiki proovida. Las taldrikutel olla sama kogus toitu, kuid vähem erineaid liike ja sorte.

Sinu sõbrad mõtlevad siiamaani, et edu võti on dieedid ja sport? Aita neil stereotüüpe muuta ja soovi korral saada neile ka meie artikkel. Isegi ülesöömisele saab läheneda loominguliselt!

Rõõmsat suve jätku teile kõigile!

Kui Teil on soovi saada kiiresti kaalust alla vaid oma varurasva arvelt, siis palun kirjutage või helistage meile ja meie aitame hea meelega!

Kiirelt kaalu alandamine VAID varurasva arvelt on täiesti tervislik!

Soojalt,
Aire Kängsep
Dr Simeonsi dieedi konsultant ja toitumisnõustaja
Telefon: 513 4243
facebook.com/simeonsidieet

Comments are closed.